Bericht aan onze klanten

Beste klanten, graag willen wij jullie op de hoogte houden over de laatste ontwikkelingen en de impact van het Corona/Covid-19 virus op onze werking. Onze bewondering en respect gaat uit naar iedereen die in de huidige omstandigheden voor elkaar zorgt, of het nu thuis is, op het werk of in de zorgsector.

Het welzijn en de gezondheid van onze klanten en collega's plaatsen wij op de eerste plaats. Daarom nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht en worden de richtlijnen van de overheid nauwgezet nageleefd.

Daarnaast willen wij ook onze klanten maximaal blijven onderstieunen tijdens deze gezondsheidscrisis, waarbij we onze online kanalen zoals onze webshop en geboortelijsten maximaal inzetten.

N.a.v. de nieuwe maatregelen genomen door de Belgische regering op 17/03/2020 zijn al onze fysieke winkels gesloten.

Wij doen ons uiterste best om voor al onze toekomstige mama's die in deze periode moeten bevallen strikt noodzakelijke leveringen van babymateriaal en geboortelijsten te kunnen blijven garanderen.

Als jullie vragen hebben, beantwoorden we die graag via onze sociale mediakanalen, e-mail of telefonisch (op weekdagen tussen 9:30 en 12:00).

  • Klanten met een afspraak voor het aanleggen van hun geboortelijst zullen persoonlijk gecontacteerd worden om de afspraak te verplaatsen
  • Onze webshop blijft 24x7 beschikbaar
  • Onze geboortelijsten blijven online 24x7 beschikbaar
  • Leveringen worden uitgevoerd zolang de pakjesdiensten blijven werken, dit is ook te volgen via de servicepagina van onze transporteur
  • Tijdens deze crisis geldt er voor alle bestellingen via de webshop en reservaties in onze winkels gratis transport binnen België vanaf 20 € en naar Nederland vanaf 50 €. Dit geldt voor alle zendingen die binnen de standaardafmetingen van onze transporteur vallen. Voor het overige verwijzen we graag naar onze leveringsvoorwaarden.
  • Tijdens deze crisis zijn afhalingen van geboortelijsten mogelijk voor essentiële goederen. Dit kan enkel na telefonische afspraak vooraf op weekdagen tussen 9:30 en 12:00. Op individuele basis, met strikte inachtname van de sociale afstand, kunnen deze goederen aan de poort van ons magazijn worden afgehaald, mits deze vooraf (online) betaald zijn (opgelet: er is géén betaling mogelijk aan de poort!).

Wij houden jullie uiteraard permanent op de hoogte over eventuele wijzigingen.

Wij wensen iedereen het allerbeste, blijf gezond en verzorg elkaar goed!

Uw Paradisio/Seizoenswinkel team

Bericht aan onze leveranciers

Leveringen van goederen voor onze babyafdeling blijven tot nader order mogelijk, in de voormiddag en na afspraak vooraf (telefonisch op weekdagen tussen 9:30 en 12:00 of via e-mail).

Leveringen voor de kantoor- en seizoensafdeling worden in principe opgeschort, tenzij anders afgesproken na telefonische afspraak op weekdagen tussen 9:30 en 12:00 of via e-mail.

Bedankt voor jullie begrip!

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang als eerste alle nieuwtjes!